Kolumne
Primer Ane Roš (2.): Slovenski »hospitality business« je hrvaški biznis
Slovenija, moja dežela? Turizem smo ljudje? I feel Slovenia? Radi imamo domače? Zataknite si nekam te slogane. Zdaj gre zares.
Nadaljevanje in konec včerajšnjega teksta Žganci, zelje, šunka in potica: Bon appétit, Ana Roš!.
Ana Roš je omenila še nekaj, česar pa zaradi Bandiere rosse ni nihče opazil. Vladi je poleg nekomunikativnosti s »hospitality businessom« namreč poočitala tudi »samomorilske odločitve kot odpiranje meje s Hrvaško«.
Čeprav sem tudi sam že marsikdaj dopustoval na Hrvaškem, ne razumem dobro te obredne, oficielne, oportunistične slovenske obsesije s hrvaško obalo.
Privoščiti si počitnice in/ali potovati je super. Pa čeprav vsaj na Hrvaškem in na Hrvaško.
Seveda pa se dopust prav tam Slovencem še kar splača. Celo imeti v lasti počitniško nepremičnino se morda splača, če že imaš preveč denarja in če si mahnjen na
»Vsak potrošnik je oportunističen. Potrošništvo je samo po sebi oportunizem.« — Prizor iz legendarnega spota »Slovenija, moja dežela.