Kolumne

Žveplani čevapčiči: Zakaj pa meso ni zaupanja vredna znamka?

13.10.2019 / 06:10 Komentiraj
S takšnimi triki si trgovci sami žagajo vejo, na kateri sedijo. Potrošniki pa smo na žalost preveč prepuščeni sami sebi.

Ugotovitev Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVH), da so v vzorcih čevapčičev in pleskavic, izdelanih v internih mesnicah nekaterih (manjših) trgovskih centrov, odkrili prisotnost nedovoljenega sulfita, je pokazala, kako lahko je nepazljivega potrošnika povleči za nos. 

Odkriti dodatek sicer ni zelo škodljiv. Navsezadnje ga zaužijemo tudi v marsikaterem cenenem vinu. Lahko pa povzroči težave bolj občutljivim skupinam ljudi, če niso pozorni, kaj dajo v nakupovalno košarico in potem na vrtu ali terasi spečejo.

Spretni mesarji s sulfitom rešujejo težave s presežki mesa, ki jim ostanejo po akcijah »minus 30%«, s katerimi trgovci tekmujejo v disciplini privabljanja kupcev. Ugodne cene mesa so praviloma najučinkovitejši vzvod za obisk oglaševanega trgovca. 

Transfuzija

Že

»Že dodobra utrujeno meso, ki bi ga zaradi pretečenega roka morali zavreči, živi naprej v mesnih pripravkih, ki jih — s prijaznim sloganom »pripravljeno v naši mesnici« — ponujajo kupcem tako, da je čimbolj na očeh in pri roki.«
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE