Kolumne

Vse naše podjetniške valute: Dobra volja je najbolja, smo včasih prepevali …

2.10.2022 / 06:10 Komentiraj
Marsikateri podjetnik razmišlja, da bi zaprl dejavnost, saj višanja stroškov ne more prenašati v ceno izdelkov ali storitev.

Komaj smo se izvili iz kovidne krize, v kateri smo se zahvaljujoč cepivom, zdravilom in ukrepom sprijaznili s sobivanjem z virusom in se vsaj nekoliko obranili okužb, že nas je zadela naslednja vsesplošna kriza — draginja.

Draginja temu rečemo po mojem zato, ker zveni manj grozno kot kriza.

Draginjo zaznavamo kot inflacijo in ponoreli dvig cen hrane in še posebej vseh vrst energentov. Če bi pritisk čutili samo v žepih oz. denarnicah, bi še nekako šlo. A to nam ne da spati. To v nas vzbuja nemir in nas sili v zaskrbljujoče diskusije doma, v službi in v medijih.

Zdi se, da je recesija pred vrati in da se ji ne bo dalo izogniti. Nasprotno, razmere se bodo slabšale še naprej. In to dramatično! Spričo rusko-ukrajinske vojno temu tudi ni videti konca. Zato se ljudje odrekajo nekaterim ugodnostim in ne kupujejo več nepotrebnih stvari. Varčujejo, kolikor se le da.

Kako naprej?

Podjetniki so postavljeni pred veliko dilemo, kako s poslom naprej. Energetski giganti so znali...

”Za lastnike kafičev bi bila najbolj enostavna plačilna valuta kava. Za mesečne stroške elektrike recimo 2000 kav.” — [Fotografija: Marko Crnkovič]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE