Kolumne

Veliki šmaren (1.): Pol Slovenije čez pol Slovenije po kolenih na Brezje

18.8.2020 / 06:10 Komentiraj
Zakaj se brezbožci — vsaj militantnejši — vsako leto ob vnebovzetju tako radi oglašajo? (Res pa je, da se je včasih treba.)

Če Eugenija Carl ne bi bila tako woke in protifarško nastrojena, sploh ne bi vedel, da si je Vinakoper omislil posrečen slogan za svojo malvazijo, ki se glasi: »Dio mio, daj mi malvazijo.«

Pravi namreč, Carlova, da gre za »božji marketing« — odkar je Vinakoper obiskala Aleksandra Pivec in se podjetju pustila částiti (in snemati) v promocijskem t-shirtu.

Ne da bi bil Carlovi za to hvaležen, no, ampak po isti logiki bi moral biti hvaležen tudi Novi24TV.si, da njene Facebook neumnosti šera naprej kot velepomemben news samo zato, da bi diskreditirala Televizijo Slovenija — češ, kaj vse objavlja na družbenih omrežjih levuharska novinarska zalega, državljani pa jim za to še plačujemo prisilni prispevek.

En članek, pa toliko tem: katolištvo in antiklerikalizem,

»Če Eugenija Carl ne bi bila tako woke in protifarško nastrojena, sploh ne bi vedel, da si je Vinakoper omislil posrečen slogan za svojo malvazijo, ki se glasi: »Dio mio, daj mi malvazijo.« — [Fotografija: Marko Crnkovič]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE