Veliki šmaren (1.): Pol Slovenije čez pol Slovenije po kolenih na Brezje
Če Eugenija Carl ne bi bila tako woke in protifarško nastrojena, sploh ne bi vedel, da si je Vinakoper omislil posrečen slogan za svojo malvazijo, ki se glasi: »Dio mio, daj mi malvazijo.«
Pravi namreč, Carlova, da gre za »božji marketing« — odkar je Vinakoper obiskala Aleksandra Pivec in se podjetju pustila částiti (in snemati) v promocijskem t-shirtu.
Ne da bi bil Carlovi za to hvaležen, no, ampak po isti logiki bi moral biti hvaležen tudi Novi24TV.si, da njene Facebook neumnosti šera naprej kot velepomemben news samo zato, da bi diskreditirala Televizijo Slovenija — češ, kaj vse objavlja na družbenih omrežjih levuharska novinarska zalega, državljani pa jim za to še plačujemo prisilni prispevek.
En članek, pa toliko tem: katolištvo in antiklerikalizem, mediji, levi in desni, pristranskost in nestrpnost, oglaševanje, funkcionalna nepismenost … — aleluja za pluralnost kislih kumaric!
Kaj se rima na ime Anastazija?
Naj začnem s še hujšo trivialnostjo...