V šole je treba spet uvesti red, pravila, dril in disciplino
V Sloveniji že nekaj časa teče razprava o preobremenjenosti naših učencev. V razpravo so se vključili najrazličnejši »deležniki«, ki brez zadržkov izražajo svoja laična spoznanja o šolskem sistemu.
Eden od njih se glasi, da so naši šolarji preobremenjeni. Da se morajo preveč učiti. In delati preveč domačih nalog. Da so pod prevelikim stresom. Itd.
Toda rezultati raziskav tega ne potrjujejo. Podatki kažejo, da učenci domačim nalogam posvetijo največ eno uro časa. Če ta podatek primerjam s časom, ko sem sama hodila v šolo — ko je bilo treba sedeti več kot eno uro za zvezki in knjigami, pa še napovedanih spraševanj ni bilo —, to ni veliko časa. Niti objektivno niti subjektivno. Enako velja tudi za vrsto drugih šolskih obveznosti.
To napeljuje k sklepu, da imajo naši šolarji — in njihovi starši — nerealistične predstave o obremenjenosti s šolo in šolskim delom. Postavlja se vprašanje,