Kolumne

Tuje je boljše, naše je drek. Zakaj že?

13.7.2021 / 06:05 Komentiraj
Imaš recimo bend, znan bend. Imaš spletno stran, kjer prodajaš mrčendajz. Skratka, artikle, karkoli. In potem imaš koncert in …

Ko sem pred štirimi leti iz obupa — ker sem ostal brez službe — začel razmišljati, kako bi lahko zaslužil kak evro, ne da bi bil odvisen od nadrejenih, in odprl firmo, nisem razmišljal o logotipu. Ime se mi je posrečilo: “Rooms in Ljubljana”. Sklepal sem, da ljudje, ki guglajo sobe v Ljubljani, pač vpišejo to.  Direct hit. Šele kasneje sem spoznal, da pojavljanje na rezervacijskih portalih kot Booking in Airbnb ne bo dovolj in da bom rabil imeti lastno spletno stran. Že reda radi. Katera resna firma nima danes svojega sajta?

Potem se mi je utrnila še misel, da bi rabil tudi logotip. Dobro, ampak kdo hudiča mi ga bo pa naredil in za koliko denarja?

Samozavest

Na srečo sem izvedel, da so stvari dokaj enostavne — če seveda ne kompliciraš. Nisem meril tako visoko kot oče in mama, ki sta za svoje podjetje naredila res vrhunski logotip — menda ga je skoval nek arhitekt — in je vsaj v deželah bivše Juge svetovno znan brend. Hotel sem

“Pod črto je dejstvo, da nisem ekonomist. Nimam te izobrazbe. Pač furam neko majhno firmo po načelu zdrave kmečke pameti.”
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE