Tonin za uspeh na volitvah žrtvoval zasebnost svojih 3, 6, 8 let starih otrok
Včeraj mi je na Siolu padel v oči nekaj dni star članek pod naslovom Velika noč pri družini Tonin. Preletel sem uvodni odstavek in zavil z očmi: no, prav, Petru Jančiču prav pride, da pred volitvami na svojem provladnem mediju postreže uporabnikom s tabloidno, pocukrano, prisrčno, idilično, kao nepolitično zgodbico iz privatnega življenja možakarja iz vladne koalicije.
Potem pa sem opazil, da je objava — zelo nevsiljivo, seveda — opremljena s simbolom evra in pripisom: “oglasno sporočilo”. Ubogi Jančič torej ni nič kriv.
Oglas je po svoje vrhunski. Naročnik in avtor in medijski načrtovalec si najbrž ne bi mogli želeti več, kot da naključnega obiskovalca strani — in to bog ne daj celo ateista! — vržejo na finto, da to sploh ni oglas, temveč legitimna vsebina, ki paše v kontekst kot ata na mamo s tremi otroki.
Domača naloga
Ob začetku predvolilne kampanje ali celo še malo prej sem si zadal za domačo nalogo, da bom pred temi volitvami podrobno...