The Final Countdown (1.): Dragan Živadinov, 20. aprila 2045
Bolj obsesivnih umetnikov od Dragana Živadinova ne delajo. Tak je bil že v retrogardistični fazi z Gledališčem sester Scipiona Nasice in s Kozmokinetičnim kabinetom Rdeči pilot, pa pozneje v postgravitacijski fazi in danes v fazi finalizma. The final countdown do lastne samoukinitve v orbiti.
Resno. To ni hec. On je res vesoljec. Kozmonavt. No, kandidat za kozmonavta. Ruska šola. Mojster mita, faz in samodeklariranja. Njegova osupljiva kariera je serija ne samo odrskih in fizičnih, temveč tudi ustvarjalnih reinvencij.
Še danes sem prepričan, da je bil Krst pod Triglavom (1986) — še v fazi Neue Slowenische Kunst — največja, najizvirnejša in najbolj nora predstava v dramski ali kakršnikoli zgodovini Slovenije.
Tehnika kolaža
To je bil tak modernističen pogovor. Ker ni (bil) za vsakogar. Ker kot sam pravi, modernizem je stil kapitala. Stil nedostopnosti in nerazpoložljivosti in vsega, kar je anti. Avantgarda pa nasprotno