Revija

Tesla: Skrajni čas, da Elona Muska naučimo delati avtomobile

28.2.2020 / 06:10 Komentiraj
Voznik ne more biti samo potnik in potrošnik na trgu osebnih podatkov avtomobilnosti. Navdušen nad svojo digitalno napravo.

Vse pogosteje se sprašujem, kam se je izgubilo pravo novinarstvo. Ko govorimo o avtomobilskem svetu, ga je bilo vedno manj kot na drugih področjih, saj je naše početje prepleteno s promocijo avtomobilov — četudi jim rečemo preizkusi ali testiranje …

Zadnje čase pa razmere postajajo neznosne. Vse težje ločimo med tem, kaj je še ocenjevanje, razmišljanje, preverjanje dejstev, kaj pa je navijaštvo in iskanje argumentov, ki to ne morejo biti.

Opažam, da je tudi med mojimi kolegi vse več pravovernih, ki preprosto in pravljično verjamejo v svoje sanje.

Če gre za sanje Elona Muska, ni s tem nič narobe. Toda če to postanejo sanje oblikovalcev javnega mnenja, kar novinarji smo, potem imamo resne težave.

Premikanje na milijone avtomobilov po vsem svetu s pomočjo baterij je milo rečeno bedarija, ki je nihče s kančkom razuma in znanja o energetiki, baterijah, pogonih in avtomobilih ne more zavestno in racionalno podpreti — razen če za to

»Električni avtombili so milo rečeno bedarija, ki je nihče s kančkom razuma in znanja o energetiki, baterijah, pogonih in avtomobilih ne more zavestno in racionalno podpreti.« — [Fotografija: Tesla. Cybertruck.]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE