Kolumne

Skomercializirajmo dan državnosti. Tako kot valentinovo in črni petek.

28.6.2019 / 06:10 Komentiraj
Šele potem bi se ta praznik res prijel. In šele potem bi imeli pravo domoljubje, ki ne bi bilo samo v domeni zatežencev.

Predsednik Pahor je imel v ponedeljek na proslavi ob dnevu državnosti enega od svojih najnezanimivejših govorov, brez omembe vrednih highlightov — vsebinskih in retoričnih — ali česarkoli v dobrem ali slabem zapomnljivega.

Pa kaj potem? Ali bi si morali vsak (njegov) govor zapomniti? Saj si niti proslave ne zapomnimo.

Sem pa vendarle zastrigel z ušesi, ko je Pahor rekel:

»Nekako je del naše narodne noše, da ne praznujemo svojih praznikov, tudi državnosti ne, preveč vihravo in razposajeno. Morda je tudi prav tako. V tem je morda neka ljudska modrost, da politike, oblasti in države ne gre preveč slaviti, da se ne bi prevzela.«

Te besede — z vsemi temi mordaji, kar jih je ležalo pred presedniško palačo — so me spomnile na nekaj, o čemer sem že nameraval pisati: namreč o specifično slovenskem načinu proslavljanja

NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE