Primer »zaslužkar«: Besede ne ubogajo ljudi. Ljudje morajo ubogati besede.
V nedeljo je STA distribuirala novico kislo kumarico, ki pa je bila v resnici pasja bombica. Naslov teksta, ki ga je kot ponavadi povzela cela vrsta medijev, se je namreč glasil: Največji zaslužkar lani plačal 1,5 milijona evrov dohodnine.
Čeprav je other people’s money za senzacionalistične medije vedno, ne samo poleti hvaležna tema, pa je članek zaradi ponesrečene izbire besede »zaslužkar« — ki ima seveda slabšalni prizvok — tokrat udaril nazaj. Na družbenih omrežjih je zvečer nastal tipično slovenski populistični halo, češ, o človeku bi bilo treba napisati kaj prijaznega, občudujočega, ne pa da ga zmerjajo z »zaslužkarjem«.
To se mi je sprva zdelo nenavadno. Od kdaj vendar ljudje brez občutka in talenta za slikovito ali natančno izražanje opažajo take jezikovne podrobnosti? Ah, no. Če se spoznajo na stranske