Kolumne

Primer Jeremy Kyle in krvoželjna publika

17.5.2019 / 06:08 Komentiraj
Boj za pozornost? Da je vendarle mogoče uspeti tudi brez cirkusa, nas opominjata slovenska predstavnika na Evroviziji.

Medijski trg je v norem, nezavidljivem položaju. Tekma tradicionalnih medijev z drugimi platformami je privedla do bizarnosti. Drži, da v tekmi za pozornost občinstva klasični mediji   izgubljajo bitko z družbenimi omrežji. Posredovanje informacij je tam cenejše in učinkovitejše.

Zdaj, ko imamo influencerje, za promocijo posameznikov, podjetij, storitev, produktov pravzaprav ne rabimo tiska, televizije in radia. Problem pa je, da je treba za iskanje medijskega občinstva biti vse bolj kreativen in bizaren. Zadnji škandal na britanski televiziji ITV dokazuje, kako daleč televizija lahko gre. Tudi predaleč.

V oddaji, ki jo vodi Jeremy Kyle, je eden od sodelujočih priznal, da je varal partnerko — no, to se je izkazalo na testu z detektorjem laži. Toda po tem razkritju se je zadeva sprevrgla v osebno tragedijo. Nesrečnik je naredil samomor.

Moralni kompas

Četudi so producenti in še posebej Jeremy Kyle zatrjevali, da so verjeli, da bosta

NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE