Politično oglaševanje na družbenih omrežjih: Levo, desno, srednje
Podjetje Twitter se je odločilo, da na svoji platformi ne bodo več dopuščali političnega oglaševanja. Sploh. Facebook po drugi strani izjavlja, da ni njihova naloga, da bi preverjali resničnost oz. ustreznost političnega, strankarskega oglaševanja.
Za tretjo, srednjo pot med Facebookom in Twitterjem pa se je odločil Google, ki namerava omejiti politično oglaševanje, povezano z iskanjem po podatkovih bazah volivcev..
Z odločitvijo, da popolnoma onemogoči oz. opusti politično oglaševanje, je Twitter odprl razpravo, kaj je sploh »politično«. Če se omejimo samo na znane naročnike, torej politične stranke in kandidate, je to jasno. Toda vprašanje političnega oglaševanje seže še veliko dlje. Agendo organizacij in društev in angažiranih posameznikov je marsikdaj težko ločiti od agende političnih strank. Kdo bo arbiter, ki bo presojal, kaj je »politično« oglaševanje, kaj pa samo komercialni oglas? Ali ne vključujejo tudi oglasi korporacij — tako za...