Poklic: influencer. Napišem, rečem, naredim karkoli.
Ob besedi influencer ali po slovensko vplivnež se postavim v pozicijo indijske kobre, pripravljene na ugriz. No, v resnici se samo nekako naježim od odpora in besa obenem in zmigujem z glavo, kot da bi se želela otresti vsega, kar je povezano s to besedo.
Novodobne tehnologije in socialne platforme so na površje izpljunile ljudi, ki s prvotnim pomenom besede influencer nimajo več kaj dosti skupnega. Razen tega, seveda, da so iz tega ali onega razloga obkroženi z navideznimi Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn in kaj vem kakšnimi še prijatelji, na katere imajo domneven vpliv. Več ko naberejo takšnih prijateljev, večji vplivneži so.
Biti vplivnež je vedno bolj popularno, prag vstopa v ta »poklic« pa vedno nižji. Rastejo kot gobe po dežju. Nenadzorovano, neregulirano, kaotično.
Ko je še bilo vse jasno
Skokovito rast vplivnežev, ki jim včasih rečemo kar blogerji ali vlogerji ali kaj takega, vsaj delno omogoča tudi kreativni krč