Kolumne

Okorn-19: Slaba reklama je dobra reklama. Dobra reklama je slaba reklama.

4.10.2021 / 06:10 Komentiraj
Je naročnik dosegel svoj cilj? Ne vem. Upam, vendar dvomim. Ljudska psiha ne deluje tako, kot si želi tisti, ki jo targetira.

Da je propagandni, prosvetiteljski dokumentarec Mitje Okorna Covid-19: Zgodbe prebolevnikov najbolj promovirani ali bog ne daj celo najbolj gledani slovenski film vseh časov naletel na tako diametralno nasprotujoče si odzive, je bilo pričakovano.

Nekateri so v njem videli genialnost naročnika, da se na tako učinkovit način in s takim prominentnim, popularnim avtorjem loteva vzgoje neprecepljenega naroda.

Drugi pa so se zgražali nad umetniško ali profesionalno pokvarjenostjo avtorja samega, da se je pustil angažirati tistim, ki so za taisto neprecepljenost naroda v bistvu sami krivi.

Ne eni ne drugi argumenti pa seveda ne pijejo Pfizerja. Take skrajnosti — pa nič vmes — so možne samo v pandemični Sloveniji.

Nadstandarden izdelek

Okornov dvajsetminutni filmček je za domače televizijske in filmarske pojme zagotovo nadstandarden izdelek, ki mu glede na

“Skrajne reakcije — pa nič vmes — so možne samo v pandemični Sloveniji.” — [Screenshot: YouTube]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE