Revija

Netflixov Grey Man: Najdražji nizkoproračunski B film (ki tako tudi zgleda)

18.8.2022 / 06:05 Komentiraj
Če ne bi razmišljali na prvo žogo, bi ugotovili, da fani bondiad in marveliad niso nujno presečna množica. A to še ni najhuje.

Če ne gre samo za marketinški trik, je vohunsko-akcijski triler Gray Man z 200 milijoni dolarjev najdražja Netflixova produkcija do zdaj. Ponudnik pretočnih vsebin z njim želi lansirati franšizo, ki bi se rada zgledovala po Jamesu Bondu ali Jasonu Bournu — ali pa vsaj po Johnu Wicku ali Misiji: Nemogoče. Kot se za franšizo spodobi, bi sledila nadaljevanja, predzgodbe, spin-offi in vse drugo, kar je onkraj videovsebin in je mogoče tudi monetizirati.

Ponudba in povpraševanje

Netflixove produkcijske odločitve so odločitve poslovne narave. Podjetje ima dve možnosti. Ponudi lahko izviren izdelek — v tem primeru film ali serijo — in upa, da bo z njim privabil kupce, torej gledalce. Stavijo torej, da bo povpraševanje sledilo ponudbi.

Druga možnost pa je obrnjena in tudi varnejša: ponudi tisto, za kar ocenjujejo, da si publika želi. V tem primeru ponudba sledi povpraševanju.

Da prisega Netflix na drugo možnost, je bilo jasno že pri eni od njihovih prvih uspešnic —...

”Dobra ilustracija tega, kar sledi, je recimo grad 'Zbrka' na nekem hrvaškem otoku — čeprav so v resnici računalniško namontirali francoski grad Chantilly na otok Mljet.”
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE