Neoliberalna basen o letalskem prevozniku: Naj crkne naša krava, ne sosedova
Nikoli nisem bil frequent flyer, ampak toliko mi je pa že bilo jasno, da je Adria Airways kompanija, ki streže bodisi dobro situiranim ali pa tistim, ki jim potne stroške krije služba in jim je zato vseeno, koliko stane letalska vozovnica. Leteti z Adrio je bilo tudi v zadnjih desetletjih, ko so se pojavili nizkocenovniki, nekaj podobnega kot uporabljati mobitel v prvi fazi svojega obstoja: znaten strošek, ki so si ga privoščili le redki.
Propad Adrie je bolj nacionalna sramota kot pa gospodarska ali celo logistična katastrofa. Državljani Slovenije brez nje ne bomo odrezani od sveta v tem smislu, da ne bi več mogli potovati, niti izolirani pred tujimi gosti ali obiskovalci.
Je pa zadeva pomenljiva. Da je Slovenija ostala brez edinega, vsaj nekoč prej formalno našega nacionalnega letalskega prevoznika, je udarec za našo samozavest.
Zaslužena kazen
Toda ta udarec je tudi zaslužena kazen. Dejstvo, da je bila Adria uspešna v starih časih, ko