Revija

Obrazi: Oglaševalska službena romantika Jureta Apiha (1.)

8.12.2020 / 06:10 Komentiraj
Jure Apih je legenda dveh paralelnih, včasih navzkrižnih panog in pionir vsaj ene izmed njih: novinarstva in oglaševanja.

To dvoje je pri njem šlo vedno skupaj gladko in sinergično. In čeprav ne mediji ne reklame dandanes niso več to, kar so bili, si Apih danes s tem ne beli glave: pri svojih 79 letih medije še spremlja, reklame pa ga le še komajda zanimajo.

Bazen faliranih študentov

Ali je to res bila samo nekakšna službena romantika?

Dobra poanta, ki jo pove že na začetku, je ta, da je bilo del tega tudi dejstvo, da sta se tako novinarstvo kot oglaševanje v 70. letih rekrutirala iz bazena faliranih študentov. Ali ljudi, ki so prišli iz drugih vicev. Kot recimo režiser Jaka Judnič, ki ga je za službo v Studiu Marketing prišla prijavit mama — nakar je pod Apihovo taktirko začel snemati najnepozabnejše reklamne spote za najefemernejše izdelke takratnega lifestylea. Ali kot filmski režiser Karpo Godina, ki je bil zaradi svojih angažiranih umetniških izdelkov na črni listi avtorjev, ki niso smeli snemati. In že se je ponudilo oglaševanje. Ali pa Delov

»Novinarstvo in oglaševanje je pri njem šlo vedno skupaj gladko in sinergično. In čeprav ne mediji ne reklame dandanes niso več to, kar so bili, si Apih danes s tem ne beli glave: pri svojih 79 letih medije še spremlja, reklame pa ga le še komajda zanimajo.« — [Fotografija: Marko Crnkovič]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE