Memoria: Kaj je slišala Tilda Swinton (če sploh kaj)?
Tajski režiser Apichatpong »Joe« Weerasethakul, predstavnik počasne, meditativne, slow-burn kinematografije, se v svojih filmih še posebej rad posveča dvema tematikama: skrivnostnim boleznim in spiritualizmu. Blizu mu je predvsem animizem, verovanje, da je v vseh stvareh prisotna duša — pa najsi bodo to rastline, skale, gozd ali pa izkopanine starodavnega svetišča. Stric Boonmee se spominja (Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives, 2010), posvečen animističnemu verovanju severovzhodnih tajskih ljudstev, je bil v Cannesu nagrajen z zlato palmo.
Njegov najnovejši film Memoria (2021) je podobno kot Veličastno pokopališče (Cemetery of Splendour, 2015) preplet obojega — skrivnostnih zdravstvenih težav in spiritualizma.
Bobnenje v glavi
Škotska botaničarka Jessica (Tilda Swinton), ki živi v kolumbijskem mestu Medellín, je v Bogoti na obisku pri oboleli sestri. Neke noči jo zbudi močan tresk. Najprej misli, da gre za gradbena dela v bližini, a izkaže se, da...