Kolumne

Mediji rabijo zvezde, zato jih ustvarjajo. Pogosto po svoji podobi.

24.6.2022 / 06:10 Komentiraj
Če razmislimo o politikovi nameri, da poskuša ustaviti medijsko zgodbo, bi lahko rekli, da gre za pogum in infantilnost obenem.

V zadnjih dneh, pravzaprav že tednih in mesecih se bolj kot prej ukvarjamo z novinarstvom in profesionalnimi medijskimi standardi. Ti standardi seveda niso nič novega in so danes še veliko pomembnejši kot kadarkoli prej. Zato je razmišljanje o profesionalizmu glasnejše.

Istočasno pa ne jenja tudi neizmerna sla politike po vplivu na medije in skozi medije. Politika medije rabi. Še več! Šele z resnim vstopom na politično igrišče se on ali ona zavé potrebe, da ima medije na svoji strani.

Na račun verodostojnosti

Pri medijih je zadeva nekoliko drugačna, pa vendar tudi oni rabijo politike. Mediji ustvarjajo politične osebnosti zato, da opozarjajo na svojo vlogo, da politike nadzirajo.

Predstavljajmo si, da bi mediji politike večino časa ignorirali in jim posvečali pozornost samo takrat, ko bi naredili nekaj izjemnega, bodisi v dobrem ali slabem smislu. Predvidevam, da bi bilo političnih zgodb in zgodb o politikih pol manj. A to se ne dogaja. Novinarji sprejemajo to igro...

Britanski premier Boris Johnson in njegova partnerka Carrie Symonds maja lani (nekaj tednov pred poroko). — [Fotografija: Henry Nicholls/Reuters]REUTERS
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE