Kolumne

Mediji, politika, PR: Konkurenca novinarjem odslej tudi NSi, SD

18.5.2019 / 06:10 Komentiraj
Znamo brati med vrsticami? Znamo videti kontekst, v katerega je tekst embedan? Znamo informaciji pripisati agendo? Jap.

V četrtek je bil na Siolu objavljen tekst z naslovom Presenečenje na desnici — ali NSi prehiteva SDS?.

V poplavi predvolilnih poročil, sporočil, obvestil, komentarjev, kolumen, analiz, špekulacij, insinuacij in spinov itd. — in nenazadnje tudi plačanih oglasov — zadeva sama niti ne bi bila omembe vredna, če ne bi šlo v resnici za … — plačan oglas.

Za slovenske pojme komunikacijsko drzna, predrzna, četudi politično in učinkovitostno benigna poteza NSi, da si v zadnji fazi predvolilne kampanje omisli PR članek, je zanimiv in zabaven, pa tudi zgovoren fenomen.

Oglas je bil deležen precejšnje, četudi stališčno deljene pozornosti. Iz teh mešanih reakcij lahko sklepamo, da tako slow-clap navdušena kot facepalm zgrožena publika rabita dodatno lekcijo o poučnosti tega medijsko-oglaševalskega pripetljaja.

Naj torej

NAROČI SE PRIJAVI SE

Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE