Kibernetska suverenost: Ukvarjamo se z drevesi, gozda pa še ne vidimo.
Medijski svet se spreminja. Spreminja se že od nastanka. Pa tudi občinstvo se spreminja že od začetkov. Razlika je samo v tem, da so sedanje spremembe veliko bolj intenzivne in da se epohalne spremembe dogajajo zelo na hitro.
Pa vendar sta vloga in pomen medijev nekako enaka od njihovega nastanka: informirati javnost in služiti javnosti. In še vedno pričakujemo, da njihova odgovornost ostaja — neglede na spremembe.
Medijske hiše se zavedajo pomena digitalnega. Bilo bi naivno, če ne bi poskušali uporabiti družbenih omrežij za širjenje svojih vsebin. Težava je samo premislek, kako spletne platforme uporabljamo in kdo nosi odgovornost zanje, ko se medijske vsebine pojavijo na Facebooku.
Resnični krivec
V teh dneh je spet postala aktualna razprava o odgovornosti medijskih hiš za spletno komentiranje. Na avstralskih sodiščih so se znašle obtožbe, da so medijske organizacije odgovorne za obrekljive in žaljive komentarje na Facebooku. Eno sodišče je prepoznalo...