Kaj želi nova vlada z novo medijsko zakonodajo doseči?
V teh dneh se prihajajoča politika ukvarja s pomembnim kadrovskim razrezom, ki bo kmalu pokazal prvo pravo sliko kompetentnosti in ciljev nove oblasti. Komentirati je težko, dokler posadka ni na krovu in dokler ni dano zadnje soglasje vseh zaželenih in podedovanih kadrov. Četudi je videti, da se mudi, pa je vendarle vredno dobro premisliti, s kom in kako naprej.
V zadnjih mesecih so bili mediji in z njimi povezana zakonodaja pomembna izhodiščna točka političnih razprav. Nastal je vtis, da so slovenski mediji “problematični”.
Resnica pa je, da problem medijev in njihove regulacije presega nacionalne meje. V EU so skoraj vse države v zadnjih desetletjih naredile pomembne korake pri posodabljanju medijske zakonodaje.
Slovenska medijska zakonodaja se ni konkretno spremenila skoraj sedemnajst let.
Ostajalo je pri besedah
Za skoraj vsako vlado v zadnjih dveh desetletij je bila nova medijska zakonodaja prioriteta.