Kolumne

Jure Apih (2.): Vrtiš svoj kolešček, drugi pa vrtijo tebe.

10.12.2020 / 06:00 Komentiraj
Insajderska, a ne sentimentalna in ne zagrenjena zgodba za dobro uležane generacije, ki se fenomena Teleksa še spominjajo.

Nadaljevanje ponedeljkovega teksta Oglaševalska službena romantika Jureta Apiha (1.).


Nakup ni več korak, sprememba in dogodek. Vse je dosegljivo, neglede na tvoj finančni status. Seveda lahko izbiraš v kategoriji poceni izdelkov ali v kategoriji dragih, ampak v vsakem primeru izbiraš. Stvari niso bile nikoli tako poceni kot zdaj.

Hja, ampak ali oglaševanje temu še sledi?

Oglaševanje se je zreduciralo na blagovne znamke. Na obvladovanje medijev, na komuniciranje. Vsebinsko pa je šlo nekaj korakov nazaj. Fantje, ki so bili na praksi pri Nestléju, so se norčevali iz tako imenovane kreativnosti. To ni stvar kreativnosti, so rekli, to je stvar računovodstva. Da je treba samo izračunati, koliko prikazov rabiš na televiziji, vsebina pa je bistveno manj pomembna.

Kreativnost je irelevantna

V tej

»Nisem dober sogovornik za oglaševanje danes, ker me ne zanima več. Zakaj ne? Zato, ker sem takrat bil udeležen v nečem pomembnem, razburljivem, zanimivem, zabavnem. Danes pa tega ni.« — [Fotografija: Marko Crnkovič]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE