Javna RTV po pandemiji med tržnim blagom in javnim dobrim
Gospodarska kriza, s katero so nas strašili že pred korona virusom, zdaj že jasno trka na vrata. In ta kriza bo zelo zaznamovala medijski ekosistem. Na večjih evropskih trgih verjetno celo bolj kot v Sloveniji.
Javni radiotelevizijski servisi, ki v zadnjih dveh desetletjih iščejo identiteto in so z vsakim novim ponudnikom filmskih storitev bolj prestrašeni, pravega odgovora na krizo še nimajo. Pandemija je lahko samo izgovor za nujne spremembe, kakršne so nameravali izpeljati v mnogih javnih zavodih, kot tudi drugih gospodarskih družbah.
Slovenska vlada je sicer velikodušna do državljanov s spodbudami kot turistični vavčerji ali skrajšan delovni čas, toda gospodarske družbe bodo v tem času morale temeljito prevetriti svoje priložnosti.
Glede vloge javnega radiotelevizijskega servisa je jasno vsaj dvoje. Informacije, ki jih išče občinstvo, so tržno blago, obenem pa tudi javno dobro.
Novi poslovni modeli
Javni servisi so v