Izziv učenja na daljavo: Druga znanja, druge kompetence … — in agende
Zadnje tedne se vsi pripravljamo na začetek šolskega in akademskega leta. V nekaterih državah so s poukom ali predavanji že začeli, v nekaterih so že v nizkem štartu kot pri nas — toda pred vsemi je izziv spremenjenega načina izobraževanja.
Glede na to, da so ugledne univerze kot Cambridge, Oxford, Harvard razglasile, da bo akademsko leto potekalo večinoma digitalno, si lahko predstavljamo, da jim bodo mnoge visokošolske institucije po svetu sledile. In čeprav v vseh okoljih, na vseh univerzah niso enako pripravljeni na novo digitalno realnost, si lahko obetamo, da so visokošolski učitelji in študenti populacija, ki je najbolj pripravljena na tak eksperiment.
Druga znanja, druge kompetence
Težava pa je, da osnovnošolci in dijaki ter njihovi učitelji nimajo enakih možnosti kot univerze. Še več! Spletno učenje zahteva druga znanja in obenem daje drugačne kompetence, kot smo jih bili vajeni v načinu tradicionalnega učenja.