Influencerji: Nekoč bulimija, danes umetna inteligenca, jutri manipulacija.
Nekoč davno smo se zgražali nad dekleti ali manekenkami nezdravega, morda rahitičnega ali bulimičnega videza, ki so v oglasih nagovarjale potrošnike in razkazovale oblačila najprestižnejših blagovnih znamk. Danes to že pozabljen problem. Danes nas vznemirjajo tako rekoč umetno ustvarjene osebe. Influencerji. Tako imenovani vplivneži, ki pridobivajo med najstniki vse več sledilcev. Virtualne osebnosti, ki delijo nasvete in posredujejo objave.
Tak primer je fiktivna virtualna zvezdnica Miquela Souza, bolj znana kot Lil Miquela. Gre za profil manekenke in glasbenice na družbenem omrežju. Ona ima vse, kar mora imeti uspešen influencer. Zaenkrat ima 1,8 milijona sledilcev, starih med 18 in 24 let — če ta starost sploh drži. Verjetno so v povrečju mlajši, ki so se za na profil malce postarali.
Izmišljeni lik Lil Miquela je kot digitalni umetniški projekt izdala več glasbenih singlov.