Influencerji nas prehitevajo po desni
Medtem ko razmišljamo, kako naj deluje javni servis v digitalnem okolju in kako naj preživi tiskovna agencija v majhni državi ali kako raznolik je slovenski medijski prostor, nas digitalni medijski svet prehiteva po desni.
Še več! Medtem ko razmišljamo, ali je potrebno ali ne sofinancirati javni interes v medijih — in te razprave potekajo že desetletja — se v resnici vse seli v digitalno medijsko okolje.
Počasi prihaja do streznitve. Vedno večji kos oglaševalskega kolača si režejo na spletu. Konkretno na družbenih omrežjih. In če za tiskane, radijske, televizijske medije še vedno veljajo pravila — bodisi na državni ali evropski ravni —, pa se na družbenih omrežjih dogajajo stvari, ki si jih niti ne želimo priznati.
Zvezde in estradniki
Dolgo smo potrebovali, da smo spregledali, da so zvezde in estradniki vplivneži, ki vstopajo v svetove vseh generacij. Medijske hiše se trudijo s produkcijo in v stilu stare šole delajo zvezde — nekoč TV voditelji,...