Kolumne

Influencerji nas prehitevajo po desni

18.6.2021 / 06:10 Komentiraj
Počasi prihaja do streznitve. Vedno večji kos oglaševalskega kolača si režejo na spletu. Konkretno na družbenih omrežjih.

Medtem ko razmišljamo, kako naj deluje javni servis v digitalnem okolju in kako naj preživi tiskovna agencija v majhni državi ali kako raznolik je slovenski medijski prostor, nas digitalni medijski svet prehiteva po desni.

Še več! Medtem ko razmišljamo, ali je potrebno ali ne sofinancirati javni interes v medijih — in te razprave potekajo že desetletja — se v resnici vse seli v digitalno medijsko okolje. 

Počasi prihaja do streznitve. Vedno večji kos oglaševalskega kolača si režejo na spletu. Konkretno na družbenih omrežjih. In če za tiskane, radijske, televizijske medije še vedno veljajo pravila — bodisi na državni ali evropski ravni —, pa se na družbenih omrežjih dogajajo stvari, ki si jih niti ne želimo priznati.

Zvezde in estradniki

Dolgo smo potrebovali, da smo spregledali, da so zvezde in estradniki vplivneži, ki vstopajo v svetove vseh generacij. Medijske hiše se trudijo s produkcijo in v stilu stare šole delajo

“Instagram vplivneži so postali pomembno oglaševalsko orodje v rokah podjetij. Obenem pa gre za posameznike, ki so si našli svoj priljubljeni prostor pod soncem.”
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE