Kolofon
#Fokuspokus #monetizacija #mediji
Fokuspokus ni za klike, Fokuspokus je za naročnike. (Pa za avtorje, seveda.)
Logo 20.09.2019 / 15.03

Odslej se lahko na Fokuspokus naročite tudi za en dan (1,99€) in za en mesec (5,99€) — ne več samo za eno leto (20,99€).

(Pomislite, kateri artikel ali storitev se že skoraj pet let — natančneje od petka, 13. (februarja) 2015 ni podražila. Razen morda Mercatorjeve kajzerce, ki že najmanj deset let stane 19 centov.)
  • Odslej se lahko na Fokuspokus naročite tudi za en dan in za en mesec — ne več samo za eno leto.
  • Tako zdaj znaša nova dnevna naročnina 1,99€, nova mesečna pa 5,99€. Stara letna naročnina ostaja 20,99€ kot doslej.
  • (Pomislite, kateri artikel ali storitev se že skoraj pet let — natančneje od petka, 13. (februarja) 2015 ni podražila. Razen morda Mercatorjeve kajzerce, ki že najmanj deset let stane 19 centov.)
  • Fokuspokusov poslovni model je zdaj malo drugačen, vendar se v principu ne spreminja. Kvečjemu je bolj dosleden in odločen.
  • Fokuspokus ostaja zaprta medijska platforma. Od bralcev pričakujemo, da bodo pripravljeni plačati za dobre vsebine.
  • Če niste naročeni na Fokuspokus, ste verjetno opazili, da ne morete več gratis prebrati pet tekstov na mesec kot doslej.
  • To sicer velja samo za sveže, sproti objavljene tekste. Še vedno pa lahko tudi kot nenaročniki berete vse arhivske tekste, starejše od 30 dni.
  • In to še ni vse! Če se registrirate zdaj, imate poln in popoln dostop do vseh objav na Fokuspokusu za 24 ur!
  • (Poskusite prebrati čez 3.500 tekstov ali približno 8.000 »tipkanih« v 24 urah, če morete! No, cilj te ugodnosti je, da vas prepričamo, da se naročite.)
  • Naročniki so naše edino bogastvo, zato je naš poslovni model usmerjen k temu, da jih imamo čim več. Ne čim več klikov, temveč naročnikov.
  • Popravek: naše edino bogastvo niso samo naročniki. Naše drugo edino bogastvo so avtorji. Fokuspokus je od avtorjev in naročnikov.
  • Fokuspokus je v tem smislu neprofiten medij. Ves naš zaslužek so vaše naročnine. Vse vaše naročnine so namenjene edino honorarjem.
  • Fokuspokus ima lastnika, ki ga profit (od nas) ne zanima. Vse, kar pride na naš TRR, je namenjeno avtorjem. Pa še Večer sam kaj doda.
  • Upamo, da znate ceniti, da na Fokuspokusu ni oglasov. Upamo pa tudi, da se zavedate, da odsotnost oglaševanja nekaj stane.
  • Priznati moramo dvoje: tako kot Fokuspokus ni zanimiv za oglaševalce, tudi oglaševalci niso zanimivi za Fokuspokus. Za nas so zanimivi samo naročniki.
  • Tudi nismo zanimivi za kakršnekoli politične netke in spletke ter zveze in naveze. Nič nimamo za bregom.
  • Odsotnost oglasnih in »političnih« prihodkov pa je mogoče kompenzirati samo s prihodki iz naslova naročnin.
  • Zato ponavljamo in poudarjamo: za svoj obstoj in varno nadaljevanje izhajanja rabi Fokuspokus naročnike. Čim več naročnikov.
  • Fokuspokusov nesojeni slogan se je nekoč glasil: »Ne se hecat!« S tem smo hoteli povedati, da mislimo resno.
  • To velja tudi za vas, razočarane zastonjkarje, ki vam ne pripada več pravica do petih tekstov mesečno. Ne se hecat!
  • Če radi berete, potem plačajte. Morda 1,99€, morda 5,99€, morda 20,99€. Se vam ne zdi to fair enough?
  • Če ste samo radovedni, se naročite za en dan. Če hočete samo preveriti, ali res nimamo ničesar za bregom, se naročite za en mesec.
  • Če ste že naš fan, pa se seveda naročite za eno leto. To je tudi najbolj racionalen nakup.

Za konec pa samo še predgovor k Fokuspokusu z dne 15. januarja 2015. Še vedno je vse res:

  • Fokuspokus je resetiran medijski model. Mainstream internet.
  • Digitalni mediji niso subkultura in alternativa, temveč norma.
  • Tisk je mrtev. Digitalni mediji so ga evtanazirali.
  • Poslovni model je uredniški koncept.
  • Uredniški koncept je poslovni model.
  • Resetiran medij je družbeni model.
  • Resetiran medij je resno razvedrilo in skromno podjetništvo.
  • Fokuspokus je razumen. Pop je glas razuma.
  • Ne se hecat.
  • Informacija ni resnica.
  • Resnica ni informacija.
  • Informacija in resnica sta stvar prostega časa.
  • Informacija je za tiste, ki vedo.
  • Resnica je za tiste, ki ne verjamejo.
  • Prihodnost medijev je ekonomija drobiža.
  • Big news: Think small.
  • Think change.
  • Think small change.
NAROČI SE
#Fokuspokus #monetizacija #mediji
Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino NAROČI SE
Share on
Za boljšo izkušnjo na spletni strani uporabljamo piškotke