Revija
Baby fake news: Ganljivost, lahkovernost, dobičkonosnost
Ali se je prvotna paranoja o ukradenih YU novorojenčkih morda prevesila v paranojo o zaroti proti nekdanjim komunistom?
So se na Pop TV (Ganljivo snidenje: mati in sin sta se po 36 letih prvič objela) in TV Slovenija — pa tudi v drugih medijih — s srce parajočimi zgodbami o ukradenih dojenčkih prenaglili?
Novinarji nasedejo marsičemu: včasih navadnemu goljufu, ki prodaja ledvico — kot recimo leta 2015: Kako so oglasu z ledvico nasedli mediji —, drugič spet dezinformacijam in lažnim novicam.
Dogaja pa se tudi, da je medijska lahkovernost premišljena: novinarji in uredniki se zavedajo, da nekaj morda ni res, vendar se nočejo upreti skušnjavi dobičkonosnosti in pri njej z nekaj zadržanosti sodelujejo.
Morda je pretirano reči, da gre v tem
Srečanje matere in sina, ki se baje nista videla 36 let. Prizor iz prispevka v Dnevniku TVS v petek, 27. decembra 2019.