


Luč na koncu mokre terase

Peticije, protesti, depresije: Kaj so se otroci naučili med korono?

Voščilo politiki za materinski dan

Narobe svet in idealni svet: Meghan in Harry in odgovornost medijev

Kaj krade Facebook in ali lahko to dobimo nazaj?

Družboslovje in humanistika, naravoslovje in tehnika z roko v roki

Nevidna digitalna roka močnejša od državnikov in virusov

Brez zrelih posameznikov ni zrele demokracije in družbe

Naj vam ne poči božični mehurček

Korona posameznik ni vedno v središču sveta

Korona kaže, kako odvisni smo od šolskega sistema

Šteje samo spektakel

Maska, rokavice, razkužilo. A ni vse grozno za umret.

Nepristranskost kot ideal ali norma

Korona virus razgalja duhovno revščino

Izziv učenja na daljavo: Druga znanja, druge kompetence … — in agende

V šolo v šolo: Objem, nasmeh, pogled. Česar e-redovalnica ne da.

Mediji med skrajnostma trga kot edinega merila in paternalističnega nadzora

Nova medijska zakonodaja v dobi všečkov

Kaj še preostane medijem v dobi družbenih omrežij?

Javna RTV po pandemiji med tržnim blagom in javnim dobrim

Brez vzgoje ni izobraževanja. Vzgoja je komunikacija. Socializacija je nujnost.

Na tej ladji smo skupaj, pa vendar vsak sam
