Življenje milenijcev kot neoliberalen, podjetniški, strateški projekt

31.1.2019 / 06:08 Komentiraj
Naša identiteta se lepi na ekonomijo. Vsakdo je brand. Vse je investicija. Prodajamo se za lajk več in socialni kapital.

Včasih so mu rekli hudič, danes pa neoliberalizem. Zlo, pač. Vsaj takšen vtis dobi človek, ko razmišlja o tem pojmu v različnih kontekstih. Nisem še slišal, da bi mu kdo namenil prijazno besedo. Vsaj ne neposredno, v stilu: “Ej, neoliberalizem, ti si kul.”

Kdo ali kaj je ta zagamani model in ali je res taka baraba?

V zadnjih mesecih mi Facebook prijatelji vedno pogosteje pošiljajo povabila, naj všečkam svojo stran, na kateri predstavljajo svoje kvačkanje, pevski zbor, blog, dramski projekt, terapevtski inštitut, politično gibanje in vse drugo, kar lahko registriramo — ali pa tudi ne — na davčni upravi.

V večini primerov ne všečkam. Glej, oprosti, sicer sva Facebook prijatelja, ampak to še ne pomeni, da se bom javno izpostavil za tvoj srednje dobri projekt.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE