Šarec, Telekom in Nova24TV: Olajševalne in oteževalne okoliščine

28.11.2018 / 06:10 1 komentar
Problem oglaševanja v določenih medijih ni le v politični spornosti sovražnega govora, ampak tudi v stupidnosti vsebin.

Zadeva je videti preprosta samo v primeru, če se trmasto in izključujoče postavimo na absolutno, absolutistično stališče. Jaz pa na intervencijo Marjana Šarca glede Telekomovega oglaševanja na Novi24TV gledam drugače in postavljam naslednje relativistične, med seboj nekonsistentne trditve, ki pa vsaka zase zato niso manj veljavne.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE