Kaj prodajaš? Ne spoznaš se na vse.

22.11.2018 / 06:08 Komentiraj
Ne bodi lažno skromen. Ne piši o samem sebi v tretji osebi. Takoj nehaj citirati samega sebe. Ne jemlji se preveč resno.

Leta 2011 so bili demokrati vsega sveta navdušeni nad pomenom družbenih omrežij za komunikacijo med dmeonstranti in svetom med arabsko pomladjo in še posebej na kairskem trgu Tahrir. Facebook in Twitter sta vstajnikom omogočala hitro komunikacijo. Čeprav so jo stari mediji popolnoma ignorirali, je vstaja postajala vedno bolj množična.

Mubarak je suspendiral internet in mobilna omrežja, toda vstajniki so v takoj preklopili na satelitske telefone. Pozornost sveta se je še tem bolj usmerila v Egipt. Arabske pomladi ne bi bilo brez družbenih omrežij, vsaj ne v takšni obliki in tako množične.

Mubarak je po nekaj tednih odstopil, oblast pa je prevzela vojska. In ena od prvih potez nove oblasti je bila ta, da si je omislila Facebook stran.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE