Kaj prodajaš? Ne spoznaš se na vse.

22.11.2018 / 06:08 Komentiraj
Ne bodi lažno skromen. Ne piši o samem sebi v tretji osebi. Takoj nehaj citirati samega sebe. Ne jemlji se preveč resno.
NAROČI SE PRIJAVI SE

Leta 2011 so bili demokrati vsega sveta navdušeni nad pomenom družbenih omrežij za komunikacijo med dmeonstranti in svetom med arabsko pomladjo in še posebej na kairskem trgu Tahrir. Facebook in Twitter sta vstajnikom omogočala hitro komunikacijo. Čeprav so jo stari mediji popolnoma ignorirali, je vstaja postajala vedno bolj množična.

Mubarak je suspendiral internet in mobilna omrežja, toda vstajniki so v takoj preklopili na satelitske telefone. Pozornost sveta se je še tem bolj usmerila v Egipt. Arabske pomladi ne bi bilo brez družbenih omrežij, vsaj ne v takšni obliki in tako množične.

Mubarak je po nekaj tednih odstopil, oblast pa je prevzela vojska. In ena od prvih potez nove oblasti je bila ta, da si je omislila Facebook stran.

Regulacija

Takratni predsedniški kandidat Barack Obama leta 2008 ni bil prvi, ki je v volilni kampanji uporabljal družbena omrežja in s pomočjo big data analize ciljno komuniciral z različnimi skupinami ljudi in to z vsako posebej.

Demokrati so bili navdušeni nad novimi načini komuniciranja, saj naj bi bili tudi bolj demokratični ter bolje in hitreje povezovali javnosti kot klasičnih medijev. Komunikacija je bila dvosmerna.

Zadnja Trumpova kampanja je s pojavom spletnih strani z neresničnimi novicami preobrnila potek debate in vrednotenja družbenih omrežij. Debate o regulaciji tiskanih in elektronskih medijev je nadomestila debata o vlogi privatnih podjetij in o možnostih regulacije njihovega delovanja. Google in Facebook sta postala najpomembnejši podjetji za vse vrste komunikacij.

Guruji in guruji

Komuniciramo lahko vsi. Da naše sporočilo pride v javnost, ne rabimo več ne veliko denarja, ne državnih dovoljenj, niti svojega podjetja. Porebujemo pa znanje.

Z naraščanjem števila spletnih strani ter računov na Facebooku, Twitterju, Instagramu je raslo tudi število gurujev, ki nam razlagajo komunikacijska pravila, ki da nam bodo omogočila, da naša sporočila uspešno pridejo do naslovnika. Ali kako postati poduhovljen kot hudič.

Ampak večina gurujev, ki piše priročnike o tem, kako obogateti, ni bogatih. Večina gurujev, ki nam razlagajo o skrivnostih uspešnega zakona, je ločenih. Večina gurujev, ki nas uči pravilnega načina pisanja ali snemanja, je mlajša od 25 let.

Ampak nekateri nasveti, ki jih je spisala Ananya Vahal, so vsaj zabavni:

  1. 1. Kaj prodajaš? Se spoznaš na finance, politiko, trače, lifestyle? Nihče ne more biti strokovnjak za vse.
  2. 2. Vedno piši o lastnih doživetjih. Če si zašel v težave z denarjem, napiši, kako si jih rešil. Če si se šel politiko in propadel, napiši, kaj si se iz tega naučil.
  3. 3. Ne bodi zlagan. Nasvetov, ki jih daješ, se drži tudi sam.
  4. 4. Vprašaj prijatelje in sorodnike, kaj si zares mislijo o tvojem pisanju.
  5. 5. Ne bodi lažno skromen.
  6. 6. Ne piši o sebi v tretji osebi.
  7. 7. Takoj nehaj citirati samega sebe.
  8. 8. Ne jemlji se preveč resno.
FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na [email protected]
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE