Nepravi čas za prodajo NLB? Vedno je nepravi čas.

30.10.2018 / 06:10 Komentiraj
Strategijam kapitalskega ropanja kolonij — slabim prodajam bank, recimo —, se nihče ne upira. Niti tisti, ki jih ropajo.

Ob težavah Adrie Airways, ki je bila po mnenju dela ekonomistov ter sredinskih in desnih politikov srečno in uspešno prodana tujemu lastniku — in tuji lastniki so v omenjenih krogih sinonim za bolj kvalitetne lastnike od domačih lastnikov in/ali države —, je bilo (končno) slišati ugotovitve, da težave izvirajo iz tega, da je država pač “slabo” prodala Adrio.

Natančneje, da je Adria pač “še eno podjetje več”, ki ga je država “slabo” prodala. To je zvenelo tako, kot da slovenska država to redno počne. Da namreč državna podjetja “slabo” prodaja.

Kar je seveda res. Postavlja se namreč vprašanje, katera podjetja je slovenska država sploh “dobro” prodala. Ker je v glavnem vsa, ki jih je prodala, prodala “slabo”. Mercator je šolski primer. Da ne naštevamo drugih.

Če je kriterij “dobre” oziroma “slabe” prodaje to, kakšno ceno je država iztržila in kakšno korist prodano podjetje prinaša državljanom in ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE