I’m loving it: Nobena neumnost ni več neumnost za vse

4.10.2018 / 06:08 Komentiraj
Si predstavljate, da bi McDonald’s rekel svojim strankam, naj ne jejo njihovih hamburgerjev, če berejo ta in ta medij?

Pred dobrimi 25 leti sem bil povabljen na razgovor za službo. Sedel sem pred kakšnimi desetimi Američani iz vodstva Central European Media Enterprises (CME) — podjetja, ki se je takrat odločilo, da bo investiralo v televizije na področju bivšega vzhodnega bloka.

No, predvideval sem, da se bomo pogovarjali o viziji lansiranja prvega nedržavnega informativnega programa. O tem, kako bomo producirali zgodbe. Kaj bo za nas novica. Kakšen odnos bomo imeli do pokrivanja dogodkov v živo. Kdo bodo voditelji. Kako bo izgledala vremenska grafika. Kako bomo kot privatna televizija obravnavali športne novice.

Ampak eno izmed prvih vprašanj je bilo, kako vidim svoj odnos z oddelkom, ki bo tržil oglasni prostor.

Začel sem nekaj mutiti, moje jecljanje pa je eden od Američanov prekinil in mi povedal zgodbo s CBS.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE