Zakaj bi kupili informacijo, če nam jo Facebook posreduje zastonj?

28.9.2018 / 06:08 Komentiraj
Mediji ustvarjajo vsebine. Regulirajo jih regulatorji. Za vsebine so odgovorni. Potem pa prideta Facebook in Google …

V zadnjih dneh je prišlo do razumne pobude, ki bi jo sicer pričakovali že desetletje prej, pa vendar je bil res že skrajni čas za konkreten korak.

Spletna giganta kot Facebook in Google si iz leta v leto krepita moč s posredovanjem vsega, kar medijski trg prinaša. Družbena omrežja se ukvarjajo z deljenjem naših osebnih objav, ki jih ustvarjamo sami.

Drži, da je Facebook izjemno koristno orodje za pridobivanje dosega uporabnikov. Kot podjetje, ki se zaveda, kaj želimo razkriti in kaj skriti, je Facebook platforma, ki omogoča bivanje in delovanje posameznikov in vedno bolj tudi podjetij.

Razumljivo, da je za razumno uporabo potrebno aktivno ozaveščanje uporabnikov, ki so del Facebook skupnosti. In če je uporaba Facebooka danes sestavni del digitalne pismenosti, potem je tudi nujno, da je ta uporaba premišljena.

A kdo se s tem ukvarja? Zaenkrat še nihče.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE