V čem je razlika med špageti in mediji?

10.8.2018 / 06:08 1 komentar
Blagovna znamka medija je sestavljena iz pridobljenega ugleda. Trg nekatere izloči. Kriterij so cena, kakovost in ugled.

Spremljanje korakov medijskih podjetij je že dolgo v največji meri zaznamovano s tem, kar se dogaja na področju digitalij. Digitalni akterji, veliki in majhni, so tisti, ki uravnavajo medijski prostor

Novica zadnjih dni, da je Snapchat prvič zaznal upad dnevnih uporabnikov, je vredna več kot recimo nakup nacionalnega tiskanega medija v Sloveniji. Snapchat, Instagram, Facebook krojijo poslovni prostor, ki so ga mediji do nedavnega imeli za svojega.

Deleži delnic in poslovni dobički podjetij, ki se ukvarjajo z družbenimi omrežji, so neprimerljivi z morebitnimi poslovnimi uspehi tradicionalnih medijev. Oboji sicer delujejo na istem trgu, vendar nekako ne nosijo istega poslanstva.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE