Kako prodaš humor, satiro na majhnem, zajebanem medijskem trgu? Ni problem!

26.7.2018 / 06:10 1 komentar
Razmere v SLO pričajo, da je čezmerna, nekritična konzumacija medijskega trasha grožnja za mentalno zdravje cele družbe.

Danes mi je prišla pred oči moja kolumna, objavljena pred 18 leti v Sobotni. Takole gre:

“Živite v državi, v kateri vam perejo možgane z debilnimi izjavami, ki se jim lahko smejite, pozabiti pa jih ne morete. Gobezdav poslanec pravi, da bo nova vlada prepovedala rock koncerte. Sluzasta novinarka opisuje ‘lepe zelene oči’ v. d. predsednika vlade in mu pred kamerami podari za rojstni dan lesenega medvedka. Frustriran kandidat za ministra napoveduje ‘pismo drhali’.”

“Konzumiranje slovenskih medijev je postalo čista indoktrinacija. V strahu pred politiko nam prodajajo histerično korektnost, ki ne dela razlik med pomembnim in nepomembnim, pametnim in nespametnim. Vse je novica, brez komentarja. Z aroganco do politike pa samo še brišejo mejo med hujskaštvom in argumentiranjem. Vse je komentar, nič ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE