People have the power: Kako iz volilnega mačka narediti gospodarskega tigra

7.6.2018 / 06:08 Komentiraj
Cerar je imel najmočnejši položaj od vseh predsednikov vlad v zgodovini samostojne Slovenije, pa iz tega ni naredil nič.

Največji paradoks letošnjih volitev je najbrž to, da smo volilci kljub rekordni izbiri imeli najmanj izbire doslej. Veliko strank, pa malo vsebine in nič naboja.

Kampanja je bila medla. Brez resnih vsebinskih diskusij. Še največ razprav so spodbudili na eni strani Janša s protibegunsko retoriko in Tonin z nerodnim izražanjem glede oteževanja možnosti abortusa, na drugi pa Mesec z odpiranjem resnih socialnih in ekonomskih tem, za katere pa ni bilo posluha.

Da bi se kdo — če ne upoštevamo Hanovega tatuja na roki — spomnil razvojnega, tehnološkega preboja in temu posvetil kampanjo, bi bila znanstvena fantastika. Sicer pa sem to napovedal že pred dvema mesecema.

Kampanja se je odvrtela, ne da bi jo opazili. Temu primerna je bila tudi volilna udeležba. Kakršna kampanja, takšen rezultat.

Toda ali je iz tega vsegliharskega povolilnega mačka, ki ne ustreza nikomur, obenem pa je pravičen za (skoraj) vse, mogoče narediti več vsebine v smislu ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE