Deutsche Post pred volitvami prodala CDU, FDP podatke o 34M gospodinjstev

6.4.2018 / 06:08 Komentiraj
Težava s politiki je v tem, da jih ne moremo vrniti pošiljatelju. Kot potrošniki smo zaščiteni, kot volilci pa ne.

V teh dneh je vprašanje uporabe in/ali zlorabe osebnih podatkov državljanov in potrošnikov postalo zanimivo tudi na politični sceni. Verjetno še najbolj v Nemčiji, kjer so Krščanski demokrati (CDU) in Svobodni demokrati (FDP) priznali, da so od ene od hčerinskih družb Deutsche Post za petmestno vsoto kupili podatke o volilcih.

Pošta se sicer brani, da ni prodala specifičnih podatkov o posameznikih, a dejstvo je, da so strankama ponudili podatke o 34 milijonih gospodinjstev: podatke o spolu, družinskem statusu, izobrazbi, potrošniških in gospodinjskih navadah, premoženju, lastništvu avtomobilov. Milijardo posameznih podatkovnih enot so klasificirali ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE