Revija

Ana Soklič je najboljše, kar se nam je na Emi 2020 sploh lahko zgodilo

26.2.2020 / 06:05 Komentiraj
Kako je mogoče, da osrednja TV glasbena izložba vsako leto ponudi tako malo vznemirljivega? Da je lepo samo na Instagramu?

Tekle so zadnje minute Eme 2020 in grabila me je panika. Na tisti točki mi je bilo povsem vseeno, kdo bo zmagal. Nobena od skladb v superfinalu mi ni bila zares všeč. Dasiravno se mi je Lina Kuduzović zdela za umret sladka, Ana Soklič pa je ena mojih najljubših slovenskih pevk — čeprav bolj zaradi glasu kot pa težko zapomljive glasbe.

Grabila me je tiste vrste panika, ki za vrat stisne novinarja, ki bi naslednji dan rad napisal kaj sočnega. Obetalo se mi je samo mlačno poročilo z zelo mlačnega dogodka. Bilo bi že kar preveč enostavno zavpiti, da je vsega kriva nacionalna televizija.

A take sreče nisem imel. Pripravili so povsem korektno prireditev — z impozantno scenografijo — in na oder postavili mercedesa med slovenskimi imitatorji: Klemna Slakonjo, ki se je z imitiranjem vseh 25 slovenskih evrovizijskih predstavnikov zapisal v zgodovino.

Žirijo so sestavili iz treh cenjenih pevk, bivših evrovizijk, ki jim nimamo česa očitati.

»Rotterdam 2020 bo hitro tukaj. In če pri uresničevanju naših evrovizijskih ciljev kaj koristi … — Bog nam pomagaj!«
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE