Revija

33. LIFFe (2.): Östlundovo dvoumno križarjenje absurda

16.11.2022 / 05:05 Komentiraj
Kritika potrošništva, kulture, komoditet, odnosov in predsodkov? Morda res. A na koga leti? Smo mi taki? Ali pa je tak režiser?

Drznem si domnevati, da bo novi Östlund še posebej všeč slovenskim kinematografskim intelektualcem. Morda bodo do absurda satirični črni komediji izglasovali kakšno nagrado na 33. LIFFu, ki jo bo švedski režiser prevzel na daljavo. Trikotnik žalosti si lahko še jutri ogledate v ljubljanski Komuni (ob 18:00), v soboto pa še v novomeškem APT (ob 19:15).

V kinu je prijetno trobiti v isti rog

Vsake toliko se pojavi kak trendy evropski režiser, ki snema fancy filme, na katere vsi dol padajo. Z mano vred, saj nič ne rečem. V kinu je prijetno trobiti v isti rog. Najznamenitejši med takimi auteurji so Lars von Trier in Thomas Vinterberg, drugič spet Pedro Almodóvar in Gaspar Noé. Pa še kdo.

Ampak to je že the next generation. Intelektualci so v zgodovini upravičeno tripali na francosko novelle vague in pozneje na le cinéma du look in Junger deutscher Film, ampak to je bilo nekaj drugega. Wenders, Schlöndorff, Fassbinder, pa Beineix, Besson, Carax — ti drugi trije...

Östlundov Trikotnik žalosti si lahko še jutri ogledate v ljubljanski Komuni (ob 18:00), v soboto pa še v novomeškem APT (ob 19:15).
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE